sobota, 30 stycznia 2010

Livejournal: "heyyyoooohhh!" / Mobile Stream x3


25 stycznia 2010

heyyyoooohhh!

jak się macie?

chciałam wpaść i powiedzieć wam, że wszystkie kartki walentynkowe, jakie dotąd widziałam są niesamowite. nie mogę się doczekać, kiedy zbierzemy je razem na planie nagraniowym. bardzo dziękujemy wam wszystkim za bycie częścią tego. klip ma być bardzo osobisty i prawdziwy i nie możemy tego zrobić bez was. mamy nadzieję, że będzie wam się podobać.

więc zyskaliśmy możliwość, by zrobić jakieś beznadziejne kartki Walentynkowe, o których myślałam, że wylądują w Hot Topic, ale wędrują prosto do sklepu internetowego na paramore.net. kupcie je, jeśli lubicie jednorożce i uwielbiacie mówić ludziom, że kształtem przypominają klepsydry. zwyczajnie coś zabawnego zrobionego przez nas. być może znów wyślę jedną Barackowi Obamie, mimo tego, że nigdy mi nie odpisze.

oto link do kartek walenty
nkowych Paramore, jeśli się nad nimi zastanawiacie: http://store.fueledbyramen.com/store/show/DXULQ

cóż - przygotowujemy się do POWROTU do LA... już. nawet nie minął tydzień w domu, ale wiecie co? mało mnie to obchodzi! jestem gotowa zacząć rozgrzewać się na trasę. w tym tygodniu mamy Grammy, nagrywanie The Only Exception i kolej
ną specjalną, małą ucztę, której będę częścią. nie, to nie Maxim. tak czy inaczej, dużo pracy do wykonania. WRESZCIE! ps, zeszłego wieczoru spędzałam czas z Jeremym i wiem, że on czuje dokładnie to samo i teraz już nie myślę, że jestem szalona. naprawdę nie możemy się doczekać, aż was zobaczymy ludzie!!!

dobrego tygodnia, odezwiemy się do was w ten weekend!


kocham,

hayley


Tłumaczenie: tokio [paramore-tokio.blogspot.com] Kopiować tylko ze źródłem!

*****

Miłego piątku. - od @hanngrenade

Hayley i Presley w G105

Kilka urodzinowych kartek dla mnie i T

0 komentarze:

Prześlij komentarz