sobota, 6 lutego 2010

Livejournal: "Notka od Josha" / Bran's Picks For 2009: kolejna odsłona


5 lutego 2010


Notka od Josha

hej ludzie,
Mam nadzieję, że wszyscy macie się dobrze! Rozkoszuję się wolnym czasem we franklin i zdecydowanie nie mogę się doczekać superbowl! Do boju Saints! Hehe. Mam trochę wiadomości, którymi chcę się z wami podzielić, więc oto one..

Jak niektórzy z was już wiedzą, jestem zaręczony! Więc potrzebuję wziąć trochę wolnego czasu, by zaplanować wesele i wszystko inne. Z tego powodu nie dołączę do reszty zespołu na trasie po terenie pacyfiku. Czuję się naprawdę obdarzony, że mogę wziąć ten wolny czas, szczególnie w środku promocji albumu. Zespół bardzo mnie wspiera i jest dla mnie łaskawy w tym wszystkim i to sprawia, że jest to o wiele łatwiejsze. Justin York, brat Taylora, zastąpi mnie z uprzejmości. Jest niesamowitym gościem, wszyscy go pokochacie. Uwierzcie mi, to dziwne mieć kogoś, kto mnie "zastępuje". Nie podoba mi się to tak samo jak wam, ale to dla mnie najważniejsza sprawa na świecie i ufam, że zrozumiecie. Pan obdarzył mnie najbardziej niesamowitą kobietą i za to jestem dozgonnie wdzięczny. Nie mogę wyrazić wam słowami, jak bardzo jestem podekscytowany pobraniem się. Myśl o tym codziennie mną wstrząsa!

Niedługo wrócę! Nie martwcie się! :) Kocham was ludzie. Wielkie dzięki za całe wasze wsparcie i miłość. To, co robicie dla mnie i dla zespołu jest nie z tego świata. Nikt nie posiada takich fanów jak my. Niebawem powinienem was wszystkich zobaczyć.

Josh F

Tłumaczenie: tokio [paramore-tokio.blogspot.com] Kopiować tylko ze źródłem!

Myślę, że to odpowiednia chwila, by pogratulować gitarzyście Paramore :) Jeśli macie konto na paramore.net, możecie to zrobić na profilu Josha. Cieszycie się, że znalazł swoją drugą połówkę? :D

*****


Brandon dodał kolejne fotografie ze swojej kolekcji "Bran's Picks For 2009" na paramore.net! Mamy więc szaleństwa na scenie, wygłupy w tourbusie i następne "portretowe" zdjęcia naszych ulubieńców. Wszystko to oczywiście w galerii :)



Wyrównaj do środka

0 komentarze:

Prześlij komentarz