sobota, 27 lutego 2010

Wszystko ma swój początek i koniec


Ponieważ zawsze staram się dotrzymywać danego słowa, dziś wieczorem nastąpi zamknięcie bloga, zgodnie z tym, co napisałem 10 dni temu. W tym miejscu nie mogę pominąć sprawy komentarzy, które zostawiliście pod ostatnim postem. Jestem niesamowicie zaskoczony tym, że wiele osób aż tak przywiązało się do bloga. Każdy kolejny komentarz zadziwiał mnie coraz bardziej. Przytoczyliście niezwykle trafne argumenty przemawiające za zmianą mojej decyzji. Szczerze mówiąc, jestem bardzo zadowolony z faktu, że swoją pracą mogłem kogokolwiek uszczęśliwić. Dziękuję Wam za te opinie, wiele to dla mnie znaczy. Al
e raz podjętej decyzji nie powinno się zmieniać. Wszystko ma kiedyś swój koniec. Wcześniej czy później. Ten rok był dla mnie niesamowity. Podjąłem się trudnej pracy i podołałem wyzwaniu. Wytrwałem rok. To dla mnie bardzo dużo. Nadszedł więc czas na podsumowanie działalności paramore-tokio.blogspot.com.

*****

Zacznijmy od lutowej ankiety, która dziś również ma swój koniec. Oddaliście łącznie 64 głosy, za co dziękuję :) Oto wyniki:

Czy "The Only Exception" to dobry wybór na singla?

Tak - 70% (45 głosów)
Nie - 26% (17)

Nie mam zdania - 4% (2)

Zdecydowana większość z Was sądzi, że utwór "The Only Exception" nadaje się na trzeciego singla promującego "brand new eyes". Jeśli chcecie znać moje zdanie, myślę podobnie. Dobrze, że Paramore zdecydowali się na wydanie czegoś spokojniejszego, bardziej refleksyjnego.

Tak oto dwunasta i zarazem ostatnia w historii bloga ankieta dobiegła końca. Wielkie, wielkie dzięki za wszystkie głosy :D


*****

Skoro już o liczbach mowa, to pora na czystą statystykę:

Łączna liczba:


newsów: 344

komentarzy: 275
ankiet: 12
głosów w ankietach: 728

odwiedzin: 11 422 (od 16.09.09 do 27.02.10 (11:10)
)

Trochę się tego nazbierało. Szczególnie dziękuję za tak wysoką liczbę odwiedzin i za komentowanie. Ostatnio, jak sami wiecie, było z tym cienko, ale mimo wszystko wiele osób starało się często zostawiać swoją opinię pod newsami i za to jestem wdzięczny.


*****

O 20:00 blog zostanie usunięty. Mam nadzieję, że miło będziecie go wspominać. Galeria nie zostanie skasowana, ale nie będzie też aktualizowana. Co do mnie, na razie robię sobie dłuższą przerwę, jeśli chodzi o pisanie. Kiedyś na pewno wrócę. Może moja praca nie przybierze formy bloga, ale jestem pewien, że zbyt długo nie wytrzymam bez tego typu aktywności. W każdym razie, cokolwiek to miałoby być, będzie o Paramore. Ten zespól daje mi codziennie nadzieję, że nie zawsze będzie padał deszcz, że po nocy zawsze przychodzi dzień. Hayley, Josh, Jeremy, Zac i Taylor byli, są i zawsze będą dla mnie wzorami i źródłem inspiracji.

Jeśli ktokolwiek kiedykolwiek będzie chciał wiedzieć, czy planuję cokolwiek w kierunku powrotu, piszcie na mojego e-maila: parafan93@wp.pl. Możecie być pewni, że odpiszę :) A teraz ogłaszam zamknięcie paramore
-tokio.blogspot.com. Wszystkim, którzy wchodzili, komentowali, zostawiali głosy w ankietach - DZIĘKUJĘ!

0 komentarze:

Prześlij komentarz